رئیس تلاش متخصصان دشمن را قوی تر می کند

راه اندازی پالایشگاه دیزل اصفهان

آفتاب نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح رسمی پالایشگاه گازوئیل اصفهان از اهالی صنعت نفت و شرکت نفت اصفهان برای اجرای این پروژه بزرگ ملی، مدیریت تولید و مصرف در کشور صمیمانه تشکر و قدردانی کرد. صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بسیار مهم و ضروری است، گفت: مدیریت این دو بخش منجر به تولید محصولات باکیفیت، رفع نارضایتی ها و افزایش صادرات فرآورده های نفتی می شود که باعث تقویت درآمد می شود. از سایر بخش ها

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات بزرگ این شرکت در تولید 120 هزار بشکه سوخت پاک در روز، ارتقای کیفیت تولید در صنعت نفت را یکی از اهداف محوری دولت عنوان کرد که به رفع آلودگی و بهبود وضعیت نفت. سلامت مردم گفت: همانقدر که اعداد و ارقام در تولید مهم است، کیفیت در تولید بنزین، گازوئیل و سایر محصولات پتروشیمی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس‌جمهور در ادامه ضمن تقدیر از اقدام وزارت نفت در خصوص جمع‌آوری گازهای قابل اشتعال در پالایشگاه‌های نفت، بر لزوم اصلاح نظام مصرف کشور تاکید کرد و تلاش جدی برای فرهنگ‌سازی در این زمینه انجام داد که گامی مهم در حل مناقشه است. و همچنین افزایش صادرات.

رئیس جمهور برنامه محوری و اتصال دانش به توانمندی، ارتباط موثر صنعت و دانشگاه و استفاده از پتانسیل 150 شرکت آگاه را رمز موفقیت پالایشگاه نفت اصفهان در اجرای این پروژه بزرگ ملی عنوان کرد و گفت: : 16 ماه زودتر از موعد مقرر در آینده نیز تکمیل خواهد شد نوید موفقیت های بزرگ دیگری را می دهد.

رئیس با اشاره به میزان قابل توجه اشتغالزایی و استفاده موثر نیروی انسانی در این پروژه بزرگ ملی و دیگر ویژگی های مهم آن خاطرنشان کرد: همانطور که اصفهان دیروز در سنگر دفاع مقدس با 24 هزار شهید از ناموس مردم این مرز و بوم دفاع کرد. ، دشمن را در سنگرهای تولید مستأصل و افسرده تر می کنید.

رئیس جمهور استفاده از پروژه های بزرگ ملی از جمله پروژه فرآوری گازوئیل کارخانه نفت اصفهان را برای ایجاد امید در کشور و یاس دشمنان مورد بحث قرار داد و خطاب به مدیران صنعت نفت و کارخانه نفت اصفهان گفت: او به نظام مقدس متصل است. و به نابودی مردم و پیشروی دشمن می انجامد و با مقدس دانستن آن سعی در افزایش کمیت و کیفیت و بهره وری کار دارد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما