جزئیات جدید از محکومیت ۷۲ هزار دلاری یکی از اعضای سابق باشگاه پرسپولیس


آفتاب نیوز :

حسین دوام سرپرست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در پی شکایت باشگاه پرسپولیس از نماینده خود مبنی بر وصول مطالبات این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا، رای دادگاه خدمات کشوری و دادگاه تجدیدنظر صادر شد. به نفع پرسپولیس صادر شد و در پی شکایت باشگاه از وی مبنی بر مالکیت غیرقانونی و استفاده غیرقانونی از اموال دولتی، غرامت، خسارت وارده به اموال دولتی و اختلاس 72100 دلاری، پرونده به دادگاه کیفری کارکنان دولت ارسال شد. .

در شکایت باشگاه «پرسپولیس» توضیح داده شد که وی به عنوان نماینده این باشگاه به مالزی سفر کرده و مطالبات باشگاه را دریافت کرده و در بازگشت از آن کشور از بازگشت خودداری کرده و دلارهای سپرده دریافتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را به این کشور تحویل داده است. باشگاه تحت حمایت او دادگاه پس از استماع و ارائه دفاعیات این وکیل دادگستری، بنا به رای دادگاه بدوی، اتهامات وی را مشخص و ملموس تشخیص داد و وی را به سه سال حبس تعزیری و معافیت دائم از انجام کلیه امور عمومی محکوم کرد. انجام شده همچنین مبلغ مذکور را به باشگاه «پرسپولیس» مسترد و دو برابر مبلغ مذکور به عنوان جزای نقدی در اختیار صندوق دولت قرار خواهد گرفت.

دادگاه تجدیدنظر پس از ابلاغ به درخواست‌شونده اعتراض و به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شد و پس از تشکیل جلسه با حضور و دفاع مناسب وکیل باشگاه، در نهایت دادگاه تجدیدنظر رای به تایید رای صادره از دادگاه تجدیدنظر داد. دادگاه . . اصل درخواست در بند رد مال به مبلغ 72 هزار و 100 دلار به باشگاه پرسپولیس داده شد که البته به دلیل نداشتن سابقه کیفری محکوم و سوابق ورزشی این حکم صادر شد. به هشت ماه و مجازات انفصال دائم از خدمات دولتی به شش ماه و جزای نقدی به یک چهارم کاهش یافت. است”. رای مذکور قطعی و به نفع باشگاه پرسپولیس صادر شده است.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما