هیئت کمیسیون امنیت ملی مجلس به مسکو رفت

به گزارش آرانیوس، وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، امروز (یکشنبه 16 آبان ماه) رایزنی های دیپلماتیک مجلس را با هدف ایجاد توافق علیه رژیم جعلی صهیونیستی و توقف تجاوزات ادامه داد. علیه این شورا غزه مظلوم و بی دفاع محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی با ارسال پیامی به رئیس مجلس روسیه با مقامات این کشور مشورت و گفتگو کرد.

در همین رابطه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در توئیتی نوشت: این بار برای یافتن راهکارهای لازم و پایان دادن به جنایت قرن راهی مسکو می شویم.

گفتنی است، وحید جلال زاده در سفر یک روزه خود به قطر با احمد بن عبدالله بن زاید آل محمود رئیس پارلمان این کشور، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و سایر کشورها دیدار کرد. مقامات قطری برای یافتن راه حلی برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده اند.

باید توجه داشت؛ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، از نخستین ساعات آغاز عملیات طوفان الاقصی، بر اساس وظیفه مشخص خود، جلسات متعدد و مستمری را برای بررسی وضعیت اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین و بررسی وضعیت اخیر تشکیل داد. غزه و تجزیه و تحلیل چیست؟

سارا فلاحی و شهریار حیدری دیگر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جلال زاده را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما