معرفی 12 & بهترین کلینیک کاشت مو تهران& + آدرس تلفن

همچنین همان طور که در سایت tebmedtourism  گفته شده در این روش نیازی به استفاده از تیغه یا فورسپس برای کشیدن فولیکول های مو نیست.

این مرکز تخصصی مراقبت های زیبایی ضمن ارائه خدمات متنوع، عمل های زیبایی و لیزر را به صورت حرفه ای با دستگاه های فوق پیشرفته انجام می دهد. دکتر ابدالی مدیر این مرکز به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو با بیش از 20 سال تجربه و سابقه درخشان و همچنین در اختیار داشتن نیروی متخصص، با تجربه و کارآمد با کیفیت ترین خدمات زیبایی را به صورت تضمینی ارائه می نماید. در سال‌های اخیر و با توسعه روش‌های نوین کاشت مو، افراد زیادی در ایران اقدام به کاشت مو کرده و متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در خصوص کیفیت پزشکان و کلینیک‌ها نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند. این افراد متاسفانه فریب ظاهر یا موقعیت مکانی این مراکز را خورده و علی‌رغم پرداخت هزینه درمانی هنگفت نتیجه نامطلوبی گرفته‌اند.

کلینیک ایران نوین در زمینه کاشت مو، ابرو و ریش به صورت تخصصی فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بهترین مراکز کاشت موی تهران می‌باشد که رضایت مراجعه‌کنندگان آن نشان از تخصص و تجربه تیم کلینیک ایران نوین دارد. سپس با توجه به روش انتخابی و بعد از استفاده از داروی بی حسی، فولیکول های مو را از ناحیه پشت و یا کنار سر جدا می کنند و تا زمان کاشت در شرایط مناسب نگهداری می نمایند. پروسه کاشت موی سر به طور متوسط بین 4 الی 8 ساعت، با توجه به وسعت ناحیه ای از سر که قرار است کاشت روی آن صورت بگیرد، متغیر می باشد. اگر بیمار به داشتن موهای ضخیم تر تمایل داشته باشد و یا بعد از عمل دچار ریزش مو شود، با تایید پزشک احتمالا به یک جلسه دیگر نیز نیاز خواهد داشت.

بنابراین داشتن موهای خوش حالت و پرپشت می تواند بر روی روابط عمومی و اعتماد به نفس فرد تاثیر بگذارد.

آدرس مطب در مسیر یاب بلد

به طبع آن هرچه وسعت ریزش مو و حجم موی کاشته شده بیشتر باشد، به نسبت هزینه این دسته از خدمات زیبایی نیز افزایش می یابد. در ادامه به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو تهران در مناطق خیابان شهید بهشتی، سعادت آباد، یوسف آباد، قیطریه و صادقیه به همراه آدرس، شماره تماس و پیج اینستاگرام مراکز کاشت مو می پردازیم.

به این ترتیب شما به تراکم کاشت بالاتری دست خواهید یافت و موهای شما طبیعی‌تر می‌شود. کاشت مو در واقع برداشت موها از قسمت‌های غیر قابل ریزش و پیوند زدن آنها در قسمت‌های طاس و کم مو می‌باشد. در گذشته بیشتر از روش جراحی یا FUT استفاده می‌شد که امروزه دیگر انجام نمی‌گردد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاشتن مو طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در میان افراد مشهور نیز با استقبال زیادی همراه بوده است.

هرچه تنوع روش‌های کاشت بیشتر باشد، به این معناست که دستگاه‌های به‌کار گرفته شده در این مجموعه نیز تنوع بالایی دارند و محدود نیستند.

این مجموعه با بهره گیری از تیم پزشکی تخصصی و مجرب در فضایی چشم نواز پذیرای شما مراجعین محترم است تا انواع خدمات را با جدیدترین روش های روز دنیا و با بالاترین سطح کیفیت به شما عزیزان ارائه بدهد. این مجموعه مفتخر به داشتن گواهینامه ISO در بالاترین سطح رضایت مراجعین می باشد. معمولاً کاشت موی طبیعی در بهترین کلینیک کاشت مو در شهر تهران به روش های میکروگرافت، SUT، FIT، FUT و ترکیبی انجام می شود. با توجه به میزان و وسعت ریزش موی سر، کیفیت بانک مو (موی پشت سر) و وضعیت بیمار هزینه کاشت مو نیز متغیر است.

شاید شما هم با این موضوع برخورد کرده باشید که به دنبال یک پزشک برای کاشت مو میگردید و پزشکتان در یک مرکز و کلینیک زیبایی، خدمات کاشت مو را با دو دستمزد متفاوت انجام میدهد. در نتیجه انتخاب کلینیک می تواند در هزینه کاشت مو شما تاثیر مستقیم بگذارد. خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه خدمات زیبایی و پوست و مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۲۰ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

روش‌های موجود برای مقابله با ریزش مو، از جمله محصولات مراقبت از مو، رژیم غذایی سالم و داروها، ممکن است در برخی موارد نتایج محدودی داشته باشند و نتوانند به طور کامل مشکل را حل کنند و لازم باشد به سراغ مراکز کاشت مو برویم. به همین جهت و در پاسخ به سوال بهترین کلینیک کاشت مو در ایران کجاست در این مقاله به معرفی بهترین مراکز کاشت مو در تهران می پردازیم.

روش مورد استفاده در کاشت مو

این افراد می توانند با روش کاشت مو در یک کلینیک یا مرکز معتبر، مجدد به شرایط ایده آل خود برسند. کاشت مو به روش SUPER FUE چیست؟ روش SUPER FUE یا به اختصار SFUE یک روش هوشمند و پیشرفته برای کاشت مو است که در حال حاضر به عنوان بهترین روش کاشت مو شناخته می‌شود. چه دارویی پس از کاشت مو مصرف کنم؟ باید بگوییم بله مصرف برخی از داروها و غذاها و رعایت موارد مراقبت پس از عمل ، باعث بهبود روند رشد موهای کاشته شده می شود. مصرف داروی ماینوکسیدیل و فیناستراید که هر دو مورد تأیید FDA هستند، به گرفتن نتیجه بهتر از عمل کاشت و رشد بهتر موها پس از کاشت کمک می کنند.

این مجموعه به عنوان بهترین مرکز کاشت مو در تهران با مدیریت دکتر خراسانی و بیش از 15 سال سابقه درخشان برترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو را به بیماران ارائه می دهد. کلینیک کاشت مو هلیا ضمن بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا، از یک کادر متخصص و با تجربه تشکیل شده است. به همین سبب تا به امروز با ارائه مشاوره رایگان، کاشت مو بدون درد و تجربه بیش از ده هزار کاشت موی موفق توانسته نظر و اعتماد بسیاری از بیماران را جلب کند.

قبل از انجام هر کاری باید از معتبر بودن کلینیک و داشتن تجهیزات و امکانات استاندارد اطمینان حاصل کنید. در ادامه شما را با ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید . در رابطه با معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران می بایست از کلینیک تخصصی دکتر علی قاسمی نیز نام ببریم. ایشان یکی از دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران و با تجربه ترین متخصصین زیبایی هستند.

کاشت مو تهران

مشاوره حضوری توسط خود دکتر رضائی انجام می شود و توسط ایشان ویزیت و معاینه می شوید . سایت پزشکا به عنوان رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.

✅ نقش متخصص در موفقیت کاشت مو

می توانید در کنار استفاده از بهترین خدمات پزشکی و زیبایی، از مشاوره رایگان کاشت مو در کلینیک ایران نوین بهره ببرید. یک شب اقامت رایگان در هتل و ارائه ضمانت نامه معتبر نیز از دیگر مواردی است که کلینیک کاشت موی ایران نوین را از سایر رقبای خود متمایز می نماید. شما همچنین می توانید هزینه عمل کاشت مو را در این مرکز به صورت اقساطی پرداخت کنید. کلینیک تخصصی کاشت مو ایران نوین با بهره گیری از 18 سال تجربه موفق در زمینه انواع روش های کاشت مو طبیعی و استفاده از به روز ترین تجهیزات، به ارائه خدمات به شما عزیزان می پردازد.

مهم ترین چیزی که فردی که تصمیم به پیوند و یا کاشت مو دارد باید به آن اهمیت دهد، پزشکی است که این پروسه را انجام خواهد داد. متاسفانه در برخی از کلینیک های کاشت مو، این کار توسط دستیار پزشک و یا افراد غیر حرفه ای انجام می شود؛ در صورتی که تجربه و تخصص متخصص کاشت مو حرف اول را در این زمینه می زند. حتی اگر این روش غیر قابل بازگشت باشد، برای یک دوره به برخی معاینات پزشکی در فواصل معین نیاز است.

بیماران می‌توانند بلافاصله پس از عمل کاشت مو حمام کنند اما از آنجایی که باید پوست خود را خشک نگاه دارند بهتر است بعد از گذشت 48 ساعت به آرامی نواحی پیوند شده مو را شستشو دهند. کلینیک کاشت مو تهران همچنین باید دقت کنند که نباید آب دوش مستقیما و با فشار به پیوندهای جدید برخورد کند اما پس از گذشت یک هفته می‌توانند به طور عادی دوش بگیرند و موهای خود را شستشو دهند.

مواردی مانند نداشتن خونریزی ، باقیمانده جای زخم و آسیب نرسیدن به گرافت های کناری از ویژگی های یک روش مناسب و پیشرفته می باشد‌.

علاوه بر این دسترسی به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در این مرکز سبب شده تا ایران FIT بتواند بالاترین رکورد کاشت مو را به نام خود ثبت کند. بنابراین اگر می خواهید زیرنظر برترین و حرفه این ترین دکتر کاشت مو در تهران و با استفاده از روش های نوین شاهد بهترین نتیجه کاشت مو باشید، به کلینیک ایران FIT جردن بیایید و از خدمات تخصصی آنها نهایت بهره را ببرید. یکی دیگر از بهترین کلینیک کاشت مو در تهران آباد، کلینیک مراقبت های زیبایی و کاشت مو ایران نوین نام دارد. این کلینیک تخصصی ضمن برخورداری از کادر جوان، متخصص و کارآمد از تجهیزات مدرن بهره مند می باشد و با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت بهترین خدمات را ارائه می نماید.

  • کیفیت گرافت‌های برداشت شده در این نوع کاشت نسبت به دیگر روش‌ها بیشتر بوده که مزیت بسیار مهمی است.
  • هزینه کاشت مو به روش FUT کمتر از روش FUE است و در زمان کمتری انجام می شود.
  • به همین دلیل، مهارت هنری متخصص کاشت مو و تصمیمات وی در مورد الگوی زیبایی شناسی مناسب، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • از این ناحیه پوست، گروه‌های کوچکی از بافت حاوی فولیکول‌های مو جدا شده و برای پیوند آماده می‌شوند.
  • سپس پوست جدا شده توسط تیم جراحی به ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ گرفت کوچک به صورت تک تک یا دسته های چندتایی تقسیم می شود.

اگر در زمره زیباجویان قرار دارید و تا به حال موفق به یافتن بهترین کلینیک کاشت مو نشده اید؛ باید بگوییم که کلینیک تخصصی تصویر جوانی یکی از بهترین کلینیک کاشت مو تهران است و بهترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو را ارائه می دهد. کلینیک زیبایی آنیل ارائه دهنده انواع روش‌های کاشت موی سر یا کادری مجرب و متخصص است و مطابق با نیاز شما بهترین روش کاشت موی سر را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد داد. هم‌چنین کلینیک کاشت موی آنیل برای افرادی که امکان پرداخت هزینه به صورت یک‌جا را ندارند شرایط کاشت مو قسطی را نیز فراهم کرده است تا همه افراد بتوانند از این امکان بهره مند شوند.

پس از بیحس شدن منطقه کاشت مقداری سرم و دارو در زیر پوست ناحیه کاشت تزریق می شود که این سرم و دارو هم مقدار خونریزی منطقه را کم می کنند هم باعث می شوند منطقه ورم کند و وسعت بیشتری ایجاد شود و کاشت با تراکم بالاتری انجام شود . به طور معمول نتیجه و کیفیت کاشت مو در کلینیک های زیبایی بعد از گذشت 3 الی 6  ماه مشخص می گردد. کلینیک زیبایی آوینا افتخار دارد با در دست داشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه‌های پوست و جراحی خدماتی را عرضه کند که هماهنگ با آخرین یافته‌های علمی باشد. به مدت سه روز بعد از جراحی بایستی از شستن موهای خود خودداری کنید و پس از آن می‌توانید با استفاده از شامپوهای مخصوص و با آب ولرم موهای خود را بشویید.

معمولا حتی اگر با ویژگی‌های یک کلینیک خوب هم آشنایی داشته باشیم، نمی‌توانیم مرکز درست و مناسب را انتخاب کنیم، زیرا با انبوهی از تبلیغات و وبسایت‌های مختلف مواجه هستیم که همگی خود را برترین مرکز درمانی می‌دانند. پس برای اینکه با نحوه انتخاب یک کلینیک خوب آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. برای مثال روش مناسب کاشت برای هر فرد با ویژگی‌های خاص پوستی متفاوت است و هزینه‌ها نیز در روش های مختلف متفاوت است.

عکس‌های زیادی از کاشت مو افراد مشهور که آن ها را با تصاویر گذشته‌شان مقایسه کرده موجود است.

اما تمامی این روش ها بر پایه انتقال مو از نواحی مناسب، معمولا پشت گردن و کنار گوش ها، به قسمتی از سر می باشد که موی خود را از دست داده است. در پروسه کاشت موی طبیعی، ناحیه اهدا کننده باید دارای تار موهای مناسب، ضخیم و پر پشت باشد تا عمل با موفقیت به نتیجه برسد. بنابراین، هنگام انتخاب کلینیک کاشت مو، باید بدانید که آیا کلینیک درمان مورد نیاز شما را ارائه می دهد یا خیر.

انتخاب یک مرکز کاشت موی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی مراجعین به این مراکز است. کسب آگاهی از ویژگی‌های یک مرکز درمانی با کیفیت، می‌تواند باعث نتیجه‌گیری بهتر شما شود و ارزشمندترین دارایی یعنی سلامتی شما را حفظ کند.

در این روش کاشت مو که با زخم و خون‌ریزی همراه هست، پوست سر به‌صورت نواری برش داده می‌شود و بخشی از آن برداشته می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو تصویر جوانی با مجوز رسمی از وزرات بهداشت درمان  آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز می باشد.

از مهترین و متمایز ترین دلایل عمل ماندگاری آن نسبت به سایر روش های جایگذاری مو ماندگاری آن نسبت به سایر روش ها میباشد.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما