مرا در پرسپولیس تنها بگذار! روز جدید

وحید کلیچ در خصوص مصدومیت علی ریزو بیرانوند در آستانه بازی سرنوشت ساز با النصر عربستان گفت: فکر می کنم این موضوع آنقدر که رسیدگی می شود اهمیتی ندارد و بیش از حد ماجرا را بزرگ کردند. تیمی که بدون گل نابود می شود باید دروازه بان بگیرد. آیا این باید تیم بدون بازیکن را نابود کند؟ پس دیگران چه کار می کنند؟ همه می گویند در غیاب بیرانوند چه کسی بازی می کند. پس من را جای او بگذار باور کنید من از بیرانوند بهترم.

وی افزود: من قبل از این اتفاق گفته بودم پرسپولیس نصر را می برد و هنوز هم می گویم انشالله پرسپولیس این بازی را می برد. حالا تو به من می خندی، اما این حقیقت است. تیم به یکی دو بازیکن وابسته نیست و فکر نکنید نصر تیم خیلی قوی و شکست ناپذیری است. تیمی که برانکوها شکست دادند خیلی قویتر از این تیم بود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: این دروازه بان جوان پرسپولیس که حتی اسمش را هم نمی دانم در این بازی با جان و دل بازی می کند. او یک فرصت دارد که ببیند و اگر بدرخشد فوتبالش را یک شبه هزار قدم برمی دارد و دیگر چنین فرصتی پیدا نمی کند و تمام تلاشش را می کند تا عملکرد خوبی داشته باشد.

کلیچ در پایان گفت: نگویید پرسپولیس با زخم بیرانوند ویران شد. باشگاه را آنقدر کوچک نکنید که به یک بازیکن وابسته باشد. حرف من را بپذیرید که پرسپولیس نصر را شکست خواهد داد و روزی تاریخی برای این تیم خواهد بود.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما