بهترین شروع استقلال با نکونام؟ روز جدید

شروع بد در سال های اخیر یکی از دلایلی بوده است که آبی ها در سال های اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده اند.

پدیده ای که با سرمربیگری علی ریزو منصوریان آغاز شد و با شفر، استراماچونی و فکری ادامه پیدا کرد تا اینکه فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم این روند را شکست و موفق شد از پنج بازی سه برد و دو تساوی کسب کند. شروع خوبی که در نهایت منجر به قهرمانی شیرین استقلال در پایان فصل شد.

در حال حاضر استقلالی ها و نکونام مقابل “سپاهان” شکست خوردند اما مجموع امتیازات آنها تا این لحظه یک امتیاز بیشتر از تیم قهرمان مجیدی است. همچنین شاگردان نکونام در پنج بازی اخیر 6 گل به ثمر رسانده اند که یک گل بیشتر از تیم فرهاد به ثمر رسانده اند و در تعداد گل های زده با آن تیم برابری می کنند.

نتایج پنج هفته ابتدایی «نکونام» با «استهلول» کاملاً مشابه نتایج تیم های کلانوی و مظلومی در فصل چهاردهم و پانزدهم است.

البته استقلالی ها خاطره خوشی از آن دوران ندارند چرا که در پایان آن سال ها مقام های ششم و سوم را به دست آوردند و از قهرمانی در جام حذفی محروم شدند.

شایان ذکر است که استقلال نکونام فصل را با مشکلات بیشتری نسبت به آنها آغاز کرد و تاکنون نتوانسته از مهاجم آرژانتینی خود استفاده کند و مشخص نیست چه زمانی به این تیم می پیوندد. سید حسین حسینی و آرمان رمضانی که در ابتدای فصل قرار بود از این تیم جدا شوند، به مهره های اصلی و ثابت استقلال تبدیل شده اند و البته به دلیل غیبت بازیکنان استقلال، تغییرات زیادی در این تیم به وجود آمده است. این تیم مهرداد محمدی و پیمون بابایی هافبک ها به پست های وینگر و فوروارد رفتند و از این دست تغییرات در آبی پوشان پایتخت زیاد است.

باید منتظر ماند و دید پیشرفت خوب نکونام با استقلال در پایان فصل چه به همراه خواهد داشت.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما