خرید و قیمت انواع موتور برق ۱۴۰۲ اتوماتیک دیزلی بنزینی

به طور کلی در انتخاب موتور برق، توجه به جزئیات و موارد فنی مهم است. قدرت موتور، کیفیت و عمر مفید، انرژی مصرفی، قابلیت‌ها و ویژگی‌ها، قیمت و بودجه و اعتبار برند برخی از مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند. با مطالعه و بررسی دقیق این موارد، می‌توانید موتور برقی را انتخاب کنید که به بهترین شکل نیازهای شما را برآورده کند.

  • محل و شرایط استفاده و قرارگیری موتور برق از دیگر نکات حائز اهمیت در خرید موتوربرق است.
  • از این قسمت برق تولید شده توسط دستگاه به وسایل تغذیه کننده رسانده می‌شود.
  • در چنین حالتی موتور برق های دیزلی دائم کار در ظرفیت های بالا برای تأمین کل برق مورد نیاز منطقه استفاده می شوند.
  • موتور برق یا همان ژنراتور مولد الکتریکی که قادر است انرژی مکانیکی حاصل از سوخت بنزین، گازوئیل، گاز و نفت را به انرژی الکتریسیته تبدیل کند.
  • موتور برق های دست دوم، قیمت پایین تری نسبت به موتور برق نو دارند.

مولدهای برق اضطراری را معمولاً برا اساس دو عامل دسته‌بندی می‌کنند.

خدمات گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش وب سایت کارخانه سازنده و نماینده فروش.

سپس آمپر مصرفی دستگاه های الکتریکی که قرار است توسط برق اضطراری راه اندازی شوند محاسبه می شوند.

نام کامل این شرکت “گروه هیوندای موتور” (Hyundai Motor Group) است و مرکز آن در سئول، کره جنوبی قرار دارد. گروه هیوندای موتور یکی از پیشروان صنعت خودرو‌سازی جهان به‌شمار می‌آید و به عنوان یک کمپانی چند ملیتی عمل می‌کند. از سوی دیگرچون بنزین در دمای بالاتری نسبت به گازوییل ‌می‌سوزد، گرمای خروجی از موتور بنزینی بیشتر است. موتوربرق صدا دار موتوربرق هایی هستند که بدون عایق صداگیر بوده و در هنگام کار موتوربرق ایجاد صدا می کنند.

به طور کلی می‌توان گفت اولویت بعدی خریداران موتوربرق پس از نوع بنزینی آن، موتوربرق هایی است که از سوخت دیزل استفاده می کنند.

لیست ارزان ترین موتور برق ارزان قیمت

همچنین کاربرد موتور برق در صنعت ، به عنوان یک انقلاب صنعتی به شمار می‌رود. همانطوری که در بالا گفته شد موتور برق های موجود در بازار دارای توان 1 تا 10 کاوا هستند.که برای مکان های با مصارف پایین تر استفاده میشوند.

برای روشن کردن باید همزمان با استارت به گاز هم فشار بیارم تا روشن بشه . جدیداً هم که حین حرکت موقع ترمز گرفتن و کاهش سرعت خاموش میشه .هیچکس هم تا حالا عیبش رو پیدا نکرده .

موتور برق

باید توجه نمود که با توجه محل استفاده از ژنراتور و دسترسی به انواع سوخت، دستگاه مناسب را انتخاب نمود. توجه به سوخت مصرفی، نوع سوخت، شاسی موتور برق، سیم پیچ و استحکام بدنه از مواردی است که باید در هنگام خرید به آنها توجه کنید. قطعات و اجزای موتور برق در حین کار مقداری از حرارت ناشی از سوختن گاز یا بنزین را به صورت گرما وارد محیط می کنند که سبب افزایش دما می شود، لذا سیستمی جهت خنک کردن قطعات موتور بنزینی و موتور گازسوز نیاز است. اغلب موتور های برق چون در فضای باز نصب می شوند توسط هوا خنک می شوند.

موتور برق  سه فاز جیانگ دانگ، در مصارف صنعتی، جوشکاری، گارگاه، تهیه برق بیمارستان،مصارف خانگی، کشاورزی کاربرد دارد. قیمت موتور برق اینورتر، با توجه به تکنولوژی اینورتر(برق ثابت و بدون نویز) قدرت بالا با وجود وزن سبک، از انواع موتوربرق ها کمی بالاتر می باشد. چون کیفیت در موتوربرق اینورتری، حرف اول را می زند.موتور برق های اینورتر، توانایی تنظیم دور موتور را دارند، به همین دلیل سوخت کمتری مصرف می کنند. موتور برق بنزینی، برای استفاده در مواردی که امکان دسترسی به شبکه برق موجود نیست، مناسب است.

تفاوت موتور برق با دیزل ژنراتور چیست؟اجزای تشکیل دهنده،ساختمان،کارکرد و عیب یابی موتور برق-موتور برق چگونه کار میکند؟سوخت آن بنزین،گاز و گازوئیل است. بهترین مارک موتور برق برای باغ به نیازهای شما و اندازه باغ شما بستگی دارد.

اما اگر چنین پارامترهایی روی آن ها وجود نداشت، شما می توانید به راحتی میزان وات مصرفی هر یک را محاسبه کنید. به این منظور می بایست عدد آمپر را در میزان ولت ضرب نمایید تا در نهایت عددی بر حسب وات به دست آید که این همان میزان توان مصرفی وسیله مذکور می باشد. دقت داشته باشید که حتما می بایست به تعداد وسایل مصرفی، اعدادی بر حسب وات داشته باشید و آن ها را با هم جمع بزنید علاوه بر این لازم است به میزان سوختی که در مخزن یک ژنراتور بنزینی نیز قرار می گیرد، توجه نمایید.

طبیعی است که در چنین شرایطی باید از موتورهایی با توان بالاتر استفاده شود.

بهترین موتور برق صنعتی

در خرید موتوربرق خانگی توجه کنید که حتما موتور برق خریداری شده با 20 درصد بیشتر از توان خود کار کند.

موتور برق

برای خرید بهترین مارک موتور برق به سایت کیچک شاپ مراجعه کرده و از مشاوره پیش از خرید موتور برق و تخفیف ویژه محصولات بهره مند شوید.

موتورهای دیزلی بصورت انژکتوری کار می‌کنند و نیاز به استفاده از شمع در موتور ندارند. این موتورها هر چند عملکرد خوبی دارند ولی صدا و آلایندگی هوای آنها بسیار بیشتر از مدل‌های دیگر است. استفاده از این نوع موتور برق‌ها برای مصارف صنعتی یا کارگاهی سنگین توصیه می‌شود. مزیت‌ استفاده از موتور برق دیزلی سوخت ارزان و دوام کاری بالاتر است.

زیرا به طور معمول مصرف کنندگان موتوربرق، به امپر خروجی بسیار قوی و طولانی مدت نیازی ندارند. این موتور برق به دلیل نوع سوختی که دارد، کم ‌مصرف می باشد و سبب کاهش آلودگی هوا می گردد. موتوربرق در اصطلاح به ژنراتورهای برق می گویند که در واقع یک ژنراتور کوچک است و قابلیت حمل و جابه‌ جایی را دارد.

موتور برق

موتور برق خانگی با شارژ الکتریکی (Electric Start) یا موتور برق خانگی هیبریدی، یک ترکیب از موتور برقی و موتور احتراق داخلی است که همزمان از برق و سوخت استفاده می کند. در این نوع موتور برق خانگی، باتری های الکتریکی به عنوان منبع تامین برق مورد استفاده قرار می گیرند که از طریق شارژر الکتریکی قابل شارژ هستند. مزیت اصلی استفاده از موتور برق خانگی آبی، عدم نیاز به استفاده از سوخت‌های فسیلی است. به علاوه، این نوع موتور برق خانگی برای تولید برق به صورت پایدار و پایدار استفاده می‌شود و در محیط زیست نیز آسیب کمتری وارد می‌کند.

موتورهای برقی بنزینی (Petrol Generators) نیز مانند موتورهای برقی گازوئیلی و دیزلی از سوخت خودرویی استفاده می کنند، اما از نظر توان و بازدهی، معمولاً پایین تر هستند. این نوع خرید موتور برقی در برابر سوخت گران قیمت تری نسبت به دو نوع دیگر دارند، اما مصرف سوخت بیشتری دارند و معمولاً برای کاربردهای خانگی و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید موتور برق بنزینی، می بایست به فاکتورهای مختلفی توجه کنید که یکی از ویژگی های مهم، میزان توان موتور برق بنزینی است. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که موتور برق دیزلی یا دیزل ژنراتور چیست؟ مولد برق اضطراری دیزلی انرژی حاصل از سوخت گازوئیل را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند و به آن اصطلاحاً دیزل ژنراتور می‌گویند. این مولدها حجم و صدای بیشتری دارند و راندمان آنها نیز بالاتر است. به همین دلیل موتورهای با قدرت بالا تنها دیزلی ساخته می‌شوند و در مولدها با قدرت پایین از موتورهای بنزینی (موتور برق) استفاده می‌شود.

نوع دیگری از موتور برق ها، ژنراتورهای دیزلی است که برای کار کردن به استفاده از دیزل و گازوئیل نیاز دارد. یکی از مزیت های این مدل از موتور برق ها، قیمت پایین تر سوخت مورد نیاز آن ها نسبت به بنزین است. خبر خوب این است که موتور برق هواسدان دارای نمایندگی مستقیم و معتبر و فعال در ایران می باشد.

البته از نکات مثبت آن می توان به طول عمر بالا و تعمیرات راحت تر اشاره کرد. برخی از کشاورزان که دسترسی بیشتری به سوخت دیزل دارند، از طرفداران این نوع موتور برق هستند.

  • در ادامه راهنمای خرید موتوربرق ابزارینو، در مورد ویژگی‌های ضروری یک موتوربرق خانگی صحبت می‌کنیم.
  • به همین دلیل استفاده از سوخت بنزین برای روشن کردن و راه اندازی این دسته از موتور برق ها نیز بسیار کاربردی می باشد.
  • ژنراتورهای اینورتر و AVR از تکنولوژی‌های خاصی جهت یکنواخت‌سازی جریان و جلوگیری از نوسان برق بهره می‌برند.
  • در صورتی که رگلاتور دچار آسیب شده باشد، ممکن است دو حالت رخ دهد.

اونایی بدنه ولت متر انآلوگ داره اصله و سیم مسه واونی که بدون ولت متره ًدر پنلشه ضعیف و چینیه مسی نیست و اهنیه. باتری حاوی اسید سولفوریک می‌باشد که برای پوست بسیار خورنده است. کنار باتری در حال شارژ، جرقه و شعله ایجاد نکنید و سیگار نکشید، زیرا گازهای قابل انفجار متصاعد می‌کند. در غیر اینصورت AVR (تنظیم کننده خودکار ولتاژ) زیاد تحریک شده و با استمرار آن، می‌سوزد.

موتورهای فشار قوی هیوندای با استانداردهای بین‌المللی مانند IEC ، NEMA و غیره مطابقت دارند و همچنین با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی طراحی و سیستم دقیق کنترل کیفیت تولید ساخته می‌شوند. موتور برق کیفی همان اینورتری است که جریان AC را به DC تبدیل می کند.

اما وقتی پای را فراتر از نیازهای خانگی گذاشته‌اید و در توان دهی های کارگاهی هستید، تفاوت‌های زیادی در طراحی انواع موتور برق وجود دارد. این تفاوت‌ها از نوع راه‌اندازی، کیفیت ساخت و تا قابلیت‌های ویژه مانند پوشش توان لحظه‌ای و…

برای محاسبه دقیق توان مورد نیازتان میتوانید با یک روش خیلی راحت این کار رو انجام دهید. موتور برق یا همون برق اضطراری به دستگاهی گفته میشود که در زمان قطعی برق میتواند برق مورد نیاز شما را تامین کند. موتور برق‌ها در اندازه‌ها و توان‌های مختلف و بسیار متنوعی ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

در کنار کیلو وات که بسیار مورد استفاده است برای ژنراتور ها واحد کوا (KVA) هم تعریف می شود که درواقع توان ظاهری خروجی موتور برق می باشد. درژنراتور ایده آل (که وجود خارجی ندارد) توان حقیقی و ظاهری با هم برابر می باشند. اما در واقعیت توان حقیقی تا حدود 20 درصد از توان ظاهری خروجی ژنراتور کم تر می باشد. در این مطلب قصد داریم تا به صورت جامع و کامل این وسیله را در انواع مختلف بررسی کنیم.

این دستگاه تضمین می‌کند که کار و زندگی شما در زمان قطعی برق به روند طبیعی خود ادامه دهند؛ همچنین این دستگاه گزینه‌ای عالی برای مکان‌هایی است که امکان استفاده از شبکه برق سراسری وجود ندارد. برای انتخاب موتوربرق مناسب، لازم است به چند فاکتور مهم توجه داشته باشید. شیوه حمل‌ونقل، ابعاد، نوع سوخت، مجموع توان دستگا‌ه‌های متصل برحسب وات، بیشترین زمان کارکرد و تعداد خروجی‌ها از فاکتورهای مهم در زمان خرید موتوربرق هستند. موتور برق‌ خانگی های از نوع موتور برق اضطراری هستند به طوری که در زمان قطعی برق، شروع به‌کار کرده و برق تولید می‌کنند.

اما نکته حائز اهیمت برای خرید موتور برق بانه باکیفیت و مقرون به صرفه، خرید از توزیع کننده و مرکز فروش معتبر و باسابقه است. حوزه کاربرد و مصرف موتور برق اهمیت زیادی در انتخاب ژنراتور دارد. موتور برق های گازسوز و بنزینی برای مصارف خانگی و سبک گزینه بهتری هستند. در حالی که موتور برق دیزلی به دلیل مشخصات فنی بالاتر، برای مصارف صنعتی و سنگین بهترین انتخاب است.

کانوپی یا اتاق ساکت، جعبه‌ هایی هستند که با کمک پشم سنگ یا پشم شیشه پوشانده و عایق بندی شده اند. این کار نه تنها از پخش شدن صدای موتور جلوگیری می کند بلکه آن را در برابر حوادث طبیعی مانند باد، باران، گرد و خاک و سایر پدیده ها و آلودگی ها محفوظ و ایمن می دارد.

کارایی راحت، راه‌اندازی سریع و بی‌دردسر، استفاده در هر موقعیت و مکانی و تأمین برق کافی از جمله ویژگی‌های موتوربرق بنزینی است به همین خاطر بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. هنگام خرید موتور برق باید به فاز موتور الکتریکی، جریان موتور الکتریکی، ولتاژ موتور الکتریکی، دور در دقیقه، اندازه قاب موتور و محفظه‌ها توجه کرد. موتور برق های بنزینی به نسبت دیگر انواع این دستگاه ها پرکاربردتر و پرمصرف تر هستند و برای مناطقی که به گازشهری و یا کپسول دسترسی ندارند، گزینه بسیار مناسبی هستند.

موتور برق های دیزلی به دلیل احتراقی که دارند صدای زیادی از خود تولید می کنند و در مقایسه با موتور برق های بنزینی آلودگی صوتی بیشتری دارند.

استفاده مدام از موتور برق ها مخصوصاً در مکان‌هایی که دسترسی به برق قطع شده است باعث استهلاک و ساییدگی اجزای آن می شود. سیستم روغن کاری به مصرف بهینه موتور و طول عمر قطعات آن کمک می‌کند.

آهنگ جدید

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما