موتور برق قیمت انواع موتوربرق با گارانتی شرکتی

نیاز به انرژی الکتریکی نه تنها کاهش پیدا نکرده؛ بلکه به واسطه افزایش استفاده از تجهیزات برقی افزایش داشته است. امروزه بسیاری از مراکز صنعتی و خدماتی نیاز به برق دائمی و پیوسته دارند. لذا دامنه کاربرد موتور برق ها مصارف خانگی، کارگاهی، نیمه صنعتی، صنعتی و سنگین را شامل می شود.

موتور برق
موتور برق

در حالی که معمولاً وسایل در عمل و شرایط واقعی به توان بیشتری نیاز دارند. برای درنظرگیری این مورد بهتر است جمع توان وسایل را ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش دهید.

موتور برق راتو ۱۵۵۰۰ ۸.۵ کیلووات بنزینی +RATO R15500DWHB

قیمت در بررسی موتور برق‌های صنعتی و کارگاهی که فراتر از نیازهای خانگی هستند، چالش جدی‌تری است. تقریباً تمامی مدل‌های خانگی با حد توان دهی ۳ الی ۴ کیلو واتی الگوی طراحی یکسانی دارند. اما وقتی پای را فراتر از نیازهای خانگی گذاشته‌اید و در توان دهی های کارگاهی هستید، تفاوت‌های زیادی در طراحی انواع موتور برق وجود دارد. این تفاوت‌ها از نوع راه‌اندازی، کیفیت ساخت و تا قابلیت‌های ویژه مانند پوشش توان لحظه‌ای و…

موتور برق

هنگام خرید موتور برق مهم‌ترین نکته توان خروجی مورد نیاز سیستم است. این‌که دستگاه، برق چند دستگاه را باید تامین کند؟ سوال اصلی در روش انتخاب موتور برق است.

خرید آنلاین موتور برق

با توجه به توان خروجی، این محصول تنها برای کاربردهای سبک پاسخگو است. موتور برق H2750iS -A هواسدان، موتور برق کیفی با کمترین صدا و لرزش می باشد. موتور برق هواسدان 2.4 کیلووات اینورتری است، یعنی جریان برقی با ولتاژ 220 ولت و فرکانس 50 هرتز ثابت تولید می کند و برای دستگاه های حساس به نوسان برق مناسب می باشد. مصرف سوخت موتور برق هواسدان 2750، بسیار کم می باشد و تقریبا 30% کمتر بنزین مصرف می کند.

بعد از رعایت نکاتی که در آموزش راه اندازی موتور برق بنزینی مرور کردیم، حالا نوبت به روشن کردن دستگاه است. فرض کنید مطابق قدم اول لیست وسایل موردنیاز شامل ۴ لامپ ۳۰ وات و یک یخچال ۱ کیلووات باشد.

موتور برق بنزینی گرین پاور مدل GR3500

با انتخاب موتوربرق گازسوز برای تولید برق، هزینه مصرف سوخت کمتر شده و دستگاهی با طول عمر بالاتر خریداری می‌کنید. توجه داشته باشید که این موتوربرق توان کمتری در مقایسه با مدل‌های بنزینی و دیزلی دارد. سوخت این دستگاه بنزین است از این رو به این دستگاه بنزینی گفته می‌شود. قیمت موتور برق بنزینی نسبت به سایر انواع موتور برق ها بسیار مقرون به صرفه نیز هست.

در انتخاب یک موتور برق سایلنت، به توان و کارایی آن نیز توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که سطح صدای آن در حالت عملکرد کم است.

در صورت استفاده از موتور برق گازی و عدم دسترسی به لوله کشی گاز کاربردی ترین راه استفاده از کپسول گاز می باشد. موتور برق گازسوز به دلیل نوع سوخت آن کم مصرف و کم هزینه است و آلودگی کمتری نسبت به دیگر موتور برق ها از جمله موتور برق دیزلی و بنزینی دارد. اگر تولید کننده یا وارد کننده موتور برق با کیفیت می باشید قطعا بهترین مکان برای فروش سریع و راحت محصولات شما فروشگاه اینترنتی نید صنعت است.

  • توجه داشته باشید که این موتوربرق توان کمتری در مقایسه با مدل‌های بنزینی و دیزلی دارد.
  • لذا در این مقاله قصد داریم تا برای شما از نکته‌هایی هر چند ساده اما تأثیرگذار بر روی قیمت موتور برق در انواع مختلف اشاره کنیم.
  • توصیه میشود قبل از درخواست تعمیرکار مقاله راهنمای راه اندازی و تعمیر موتور برق را مطالعه کنید.
  • این موارد شامل ویژگی‌های فنی، کاربری، قابلیت‌ها و اعتبار برند می‌ باشند.
  • این نکته را در نظر داشته باشید که علاوه بر ارتفاع از سطح دریا، موتور برق در مناطقی با رطوبت بیش از حد نیز دچار افت توان می شود.
  • بعد از رعایت نکاتی که در آموزش راه اندازی موتور برق بنزینی مرور کردیم، حالا نوبت به روشن کردن دستگاه است.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما