سفارش بک لینک Backlink وب نسیم

از این رو غافل نشدن از این فرصت بی نظیر برای ساخت بک لینک های دائمی و رایگان می تواند بسیار برای کسب و کار و سایت شما مفید باشد. بک لینک‌های کامنتی نیز عموما رایگان هستند و باید به صورت دستی و یا با استفاده از ربات‌های مخصوص، آنها را ایجاد کنید و این بک‌لینک‌ها به برندسازی شما بسیار کمک خواهند کرد. در ادامه مبحث به بررسی تاثیر خرید بک لینک و بایدها و نبایدهای این کار خواهیم پرداخت. لینک اسپم با ارسال لینک در وب‌سایت‌ها، انجمن‌های گفتگو، نظرات وبلاگ، دایرکتوری‌ها یا هر سایت آنلاین دیگری که در آن لینک بین صفحات بر اساس شایستگی به دست نمی‌آید، ایجاد می‌شود.

در این روش تبلیغاتی، آگهی شما در قالب یک متن کوتاه یا یک بنر تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های آنلاین، به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه مشخصی، منتشر می‌شود. برای سفارش آنلاین سئوی فنی کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی فنی ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. در سایت emyspot.com نیز می توانید محتوا از نوع رپورتاژ خبری منتشر کنید و به سایت خود لینک دهید. اگه با روش‌های بازنویسی یا اسپین محتوا آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم به صفحه سرویس بازنویسی متن رایگان نشونت مراجعه کنید و اطلاعات کاملی در مورد این تکنیک بدست بیارید.

بک لینک اسپم برای ایجاد بک لینک در صفحات و وب‌سایت‌ها بدون توجه به زمینه یا تجربه کاربر برای دستکاری رتبه‌بندی موتورهای جستجو به کار می‌رود. از دیگر روش‌هایی که می‌توانید برای گرفتن بک لینک رایگان روی آن حساب کنید، مراجعه به سایت‌های پرسش‌وپاسخ است. در این سایت‌ها می‌توانید با پاسخ‌دادن به سوالات مرتبط دیگران نه تنها اعتماد آن‌ها را جلب کنید؛ بلکه هوشمندانه بک لینکی به سایت خود بدهید. احتمالا بک لینکی که از این سایت‌ها دریافت می‌کنید، نوفالو است؛ اما نگران نباشید.

همچنین توجه به این نکته ضروری است که ایجاد محتوای باکیفیت باعث می‌شود که مردم بخواهند مطالب شما را در سایت‌ خود و شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر منتشر کنند و به شما لینک بدهند. همان طور که تا الان متوجه شدید این موضوع برای موتورهای جستجو گوگل ارزش زیادی دارد. با این حال متخصصین سئو به سرعت قلق کار PageRank را یاد گرفتند و فهمیدند چگونه می‌توانند مطابق این الگوریتم در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بالا بیایند. در این راستا، گوگل تلاش کرد تا وب سایت‌هایی که نتایج سرچ را دستکاری می‌کردند، پیدا کند و اقدامات پیوسته‌ای در زمینه‌ی کنار گذاشتن سایت‌هایی که لیاقت بالا بودن در رتبه‌بندی را نداشتند انجام داد.

برای استفاده از دوره باید با مباحث سئو داخلی آشنا باشید و سئو داخلی وبسایت را به بهترین شکل انجام داده باشید. راهنمای انتخاب دامنه
انتخاب نام سایت و دامنه اولین قدم و در واقع یکی از مهمترین قدم ها بعد از انتخاب فروشگاه ساز، برای راه اندازی یک… فرق این دو بسیار ساده است، لینک داخلی به لینکی که از یک سایت به یکی از URL های داخل همان سایت داده می شود گفته می شود. در حالی که لینک خارجی به لینکی گفته می شود که یک سایت به یکی از URL های یک سایت دیگر می دهد.

پس از اینکه با مفهوم بک لینک آشنا شده‌اید، مطمئنا این سوال در ذهنتان شکل گرفته که این فرآیند چگونه انجام می‌شود و چگونه میتواند به سایت کمک کند تا رتبه بالاتری را بدست آورد. سعی کنید همواره نحوه لینک سازی رقبای خود را بررسی کرده و با استراتژی که در پیش می گیرید، بهتر از آنان لینک سازی را انجام دهید. برای بررسی لینک سازی رقبا، ابزارهایی مثل Ahrefs، Majestic SEO، SiteReviewTools و MOZ وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید لینک های ورودی به یک سایت را مشاهده کنید.

بلکه این یک روش خیلی واضح برای گوگل، برای پی بردن به انجام تکنیک کلاه سیاه سئو است و احتمال جریمه سایت توسط گوگل را افزایش میدهد. برای کسانی که به دنبال خرید بک لینک ارزان هستند ، این سایت جزء سایت های مناسب محسوب میشود. رپورتاژ آگهی برای سئو خارجی بسیار تاثیر گذار است و وب سایت شما میتواند چند صفحه جلوتر از سایت های رقبا قرار دهد. فقط کافیست با رپورتاژ نویسی حرفه ای آشنا باشید تا تاثیر بسزایی از رپورتاژ آگهی های ارزان خود دریافت کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم 20 سایت جهت خرید رپورتاژ آگهی ارزان را معرفی کنیم تا بتوانید با ساخت ریپورتاژ آگهی های حرفه ای و ارزان نتایج وب سایت خود را متحول کنید.

  • برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید .
  • هر یک از این روش ها تاثیر مشخصی دارد که می توان از آن به صورت مقطعی و مداوم برای لینک سازی استفاده کرد.
  • برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید.
  • در صورتیکه هر بخش از این 25 فاکتور سئو بک لینک را کامل متوجه نشدید میتوانید در بخش نظرات سوالات خود را مطرح نمایید تا بتوانیم بهتر راهنماییتان بکنیم.
  • Backlink به لینکی گفته می شود که از یک سایت به سایت شما داده می شود.
  • انواع این سایت‌ها از نوع فروم‌ها، فرم‌سازها، سایت‌های مجله‌ای و ایجاد لینک پروفایلی می‌باشد.

با استفاده از این ابزار می‌توانید بک لینک‌های نامعتبر را شناسایی کرده و آن‌ها را از سایت‌ها و فضای مجازی حذف کنید. این موضوع می‌تواند نتیجه منفی بک لینک‌های سمی و نامعتبر را از بین ببرد و از توقف رشد شما جلوگیری به عمل آورد. الگوریتم پنگوئن در گوگل توانایی آن را دارد که لینک سازی مصنوعی را تشخیص داده و سایت مورد نظر را در کلمه لینک سازی شده حذف کند. از همین رو توجه به چگونگی لینک سازی مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خود به عنوان یک ریسک بالا شناخته می‌شود. در این درس به شما آموزش دادم که به چه شیوه ای پلن و برنامه ای برای بک لینک سازی وبسایتتان ایجاد کنید و برای 3 تا 6 ماه آینده وبسایت پلن خود را به چه شیوه ای پیاده سازی نمایید.

خرید بک لینک یکی از راهکار های مؤثر در بهبود سئو و رتبه‌ بندی وبسایت است. با خرید بک لینک می‌توانید به سرعت و بهبود روند سئوی وبسایت خود کمک کنید و در مقابل رقبایتان پیشی بگیرید. با این حال، قبل از اقدام به خرید بک لینک، باید با مزایا و ریسک‌های این روش آشنا شوید. یکی از مزایای خرید بک لینک افزایش اعتبار و قابل اعتمادیت وبسایت شماست. با خرید بک لینک‌ های با کیفیت، سایت شما به عنوان یک منبع مرجع و معتبر تلقی می‌شود و این می‌تواند تأثیر مثبتی بر رتبه‌ بندی وبسایت شما داشته باشد.

لیست سایت‌های پکیج های خرید بک لینک کدامند؟

توسط پکیج های جامع، 0 تا 100 مراحل لینک بیلدینگ توسط نشونت انجام خواهد شد. در این مرحله سفارش شما با توجه به نوع و وسعت سفارش، بین 48 ساعت تا حدوداً 3 ماه بعد به صورت کاملا طبیعی  و تدریجی تکمیل می شه. برای آنکه بیشتر با فرایند سئو آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله سئو چیست؟ آموزش کامل مفاهیم SEO به زبان ساده را مطالعه نمایید. روزانه تعداد بیشتری از شرکت‌ها و بازاریابان به وبلاگ نویسی می‌پردازند. ما سفارش شما را آغاز می نماییم و شما می توانید نتایج خود را به همراه راهنمایی از ما بررسی کنید.

بک لینک ها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتور ها در تسریع و تثبیت روند سئو سایت شما هستند و می توان با استفاده از بک لینک، بعد از رعایت سئوی آن پیج از رقبای خود پیشی بگیرید. هنگامی که گوگل متوجه فیک بودن لینک های شما بشود، رفتار دیگری نسبت به وبسایت شما انجام می‌دهد و حتی ممکن است شما را به کلی از نتایج جستجو حذف کند. متخصصان سئو روز با تکیه بر تجربه چند ساله و تخصص خود، بهترین استراتژی قابل ارائه را برای فرآیند لینک بیلدینگ و خرید بک لینک و رپورتاژ در وبسایت شما پیشنهاد می دهند. لینک سازی خارجی (External Link) فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود و یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خدمات سئو است. ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینکسازی خارجی می‌نامند.

در لینک سازی خارجی از سایت های دیگر به سایت شما لینک داده می شود و به همین دلیل است که تاثیر بیشتر دارد. البته شما باید از سایت هایی لینک بگیرید که دامین اتوریتی بالا تری نسبت به سایت شما داشته باشد! اگر یک سایت اینترنتی دارید و می خواهید به افزایش رتبه محتوای خود کمک کنید، لینک سازی داخلی یکی از بهترین گزینه ها است.

  • از این رو چنانچه می‌خواهید در فضای رقابتی امروزه حضور قدرتمندی داشته باشید و به جایگاه و رتبه‌های بالاتری دست‌یابید ابتدا می‌بایست بتوانید در صفحات وب دیده شوید.
  • مثلاً اگر در یک صفحه به 10 صفحه دیگر لینک داده باشید، اعتبار آن میان 10 صفحه تقسیم می شود و اگر در یک صفحه تنها به 3 صفحه دیگر لینک داده باشید، اعتبار آن میان 3 صفحه تقسیم می شود.
  • در پکیج لینک سازی جامع، برای صفحات هدف شما لینک های متنوعی در لایه های مختلف ایجاد خواهد شد.
  • تفاوت پکیج های لینک سازی اغلب در نوع و تعداد لینک های ساخته شده هست.
  • این الگوریتم تعداد لینک های خارجی را محاسبه می کرد و آن ها را به عنوان رای به محبوبیت سایت در نظر می گرفت.

پیوندهای داخلی و خارجی جزء مهمی از یک استراتژی SEO قوی هستند و به افزایش قدرت رتبه‌بندی سئو وبسایت شما کمک می‌کنند. تسلط بر این فرآیند بهینه سازی ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد، اما مطمئن باشید که تلاش شما ارزش خواهد داشت. در واقع شما با لینک‌ سازی بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش داده و رتبه سایت خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو ارتقا می‌دهید. سئو مبحث بسیار پیچیده‌ای است و باید برای رسیدن به لینک اول نموادر موتور جستجوی گوگل، تمام موارد را به درستی رعایت کنید. اهمیت این موضوع را در رسیدن وبسایت خود به صفحات اول گوگل جدی بگیرید.

شما می توانید برای سایت خود به راحتی و در کمتر از 2 دقیقه بک لینک درست کنید. زمانی که شما دچار جریمه شده باشید باید در قدم اول صبر کرده و به تحلیل بپردازید و ببینید علت اینکه پنالتی یا جریمه شده اید چیست. اصولا در سایت های ایرانی علت پنالتی شدن استفاده از لینک های مضر و اسپم می باشد که ممکن است توسط رقیب شما انجام شده یا خودتان اشتباها آن ها را ساخته باشید. بک لینک های نوع پروفایلی، کامنتی و فرومی و انجمنی و … کاملا واضح و مشخص هستند و دیگر نیازی نیست درمورد آن ها به شما توضیحاتی را اعلام کنیم. این دوره با توجه به آخرین تغییرات گوگل ضبط شده است و نکات لازم و مهم در دوره بیان شده است. برای استفاده از دوره باید با مباحث سئو آشنایی مناسبی داشته باشید که آموزش سئو رایگان ما را ابتدا می توانید ببینید.

Google Analytics مجموعه‌ای از عملکردها را برای کمک به ما در بهینه‌سازی لینک‌های وبسایت ارائه می‌دهد، از جمله امکان فهرست بندی و پیگیری تمام لینک سازی خارجی. پس از افزودن تگ Google Analytics به وب سایت خود، همه کلیک‌هایی که بر روی لینک‌های خارجی شما انجام شده باشد، در گزارش رویداد شما فهرست می‌شود. البته به یاد داشته باشید که نباید این کار را بیش از حد انجام دهید. اگر وبسایتی لینکی که به آن وبسایت داده‌اید را مناسب نداند، ممکن ممکن است آن را رد کند، بنابراین سعی کنید با ایجاد لینک سازی خارجی مربوطه، توجه آن‌ها را جلب کنید. گزینه‌ی آخر می‌تواند این ابزار را برای شما تبدیل به ابزاری کلیدی کند، زیرا هدف لینک سازی خارجی و سئو این است که از رقبای خود پیشی بگیرید.

حتی در موضوع لینک بیلدینگ هم این موضوع صدق می کند و شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود روش های جدیدی را در لینک سازی خلق کنید. اما وجود لینک های نوفالو در بحث بک لینک های شما کاملا ضروری و الزامی است و شما باید در هنگام بک لینک زدن از این لینک ها نیز استفاده کنید تا نحوه بک لینک ساختن شما طبیعی تر نمایش داده شود و گوگل به شما شک نکند. لینک های نوفالو، ارزش و قدرت سایت مبدا را به سایت مقصد منتقل نمی کنند و فقط به گوگل این سیگنال را ارسال می کنند که این سایت می تواند یک منبع خوبی برای موضوع صحبت شده باشد. برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید.

برای خرید بک لینک با قیمت ارزان و مناسب (با کیفیت بسیار خوب) می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید. هر سایت یا صفحه ای که در اینترنت به شما لینک بده، اون لینک اصطلاحاً بک لینک نامیده می شه. انواع مختلف بک لینک قوی که به یک وب سایت اشاره می کنند نقش مهمی در نحوه تعیین ارزش سایت توسط موتورهای جستجو ایفا می کنند.

شما می توانید از طریق صفحه تماس باما مشاوره رایگان دریافت کنید و یا درخواست خود را ثبت نمایید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. این دوره آپدیت خواهد شد و افرادی که دوره را تهیه کرده اند به صورت رایگان به فایل ها دسترسی خواهند داشت. نحوه قیمت گذاری محصول با میزان موفقیت کسب‌وکار شما رابطۀ مستقیمی دارد. با کد زیر می‌توانید روی کارت‌های مشخص شده، ۱۵٪ تخفیف بیشتر بگیرید. البته الزاماً تمامی لینکهای ساخته شده ممکن هست در این بخش از سرچ کنسول قابل ثبت نباشند.

بررسی لینک های موجود در سایت منبع

به این صورت که برای لینک سازی خارجی از مجموعه ای از لینک ها استفاده شود که به آن مزرعه لینک، گفته می شود. این لینک ها معمولاً به صورت جمعی در ازای پرداخت هزینه، به فروش می رسند. ممکن است در ابتدا این راهکار خوب به نظر برسد اما در ادامه و با قطع این مزارع لینک؛ گوگل به سرعت متوجه جعلی و اسپم بودن لینک ها شده و به سرعت با سایت استفاده کننده، برخورد می کند. این روشی است که خیلی از کاربران ابتدایی از آن استفاده می کنند و متأسفانه مورد جریمه گوگل، واقع می شوند.

در واقع لینک سازی خارجی می‌تواند موجب کسب «رای اعتماد» برای سایت شما از طرف دیگر سایت‌های با page authority بالا شود. حال که به اهمیت لینک سازی خارجی برای سایت پی بردید، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در این زمینه، کمیت نسبت به کیفیت ارجحیت ندارد. داشتن لینک‌های زیاد از طرف سایت‌های ماهواره‌ای یا سایت‌هایی که هیچ بیننده یا اعتباری ندارند به معنی بالا رفتن رتبه‌ی سایت شما در موتورهای جستجو نیست. برای اینکه اهمیت لینک سازی خارجی بر سایت خود و نتایج مثبت آن را مشاهده کنید باید بر کسب لینک‌های با کیفیت تمرکز کنید. بررسی و بهینه‌سازی عوامل سئو خارجی می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی خارجی کمک کند و در نتیجه، باعث جذب ترافیک وب سایت شما بشود.

بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. لینک بیلدینگ از طریق امضای انجمن‌ها و یا ایجاد یک پست فروم ها یکی از روش‌های قدیمی سئو و ساخت لینک است. این روش می‌تواند یک روش سریع برای لینک بیلدینگ و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجوگر باشد. هنگامی که شما در یک صفحه به چندین صفحه دیگر لینک می دهید، اعتبار آن ها به نسبت تقسیم می شود.

در صورتی که سفارش بک لینک رپورتاژی خبری مجله ای، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. سرویس های جامع که در بالا معرفی شدند، شامل انواع مختلف لینک از جمله خبری، مجله ای، وبلاگی، دانشگاهی و تقویتی بودند و مناسب پروژه هایی هستند که قرار هست صفر تا صد مراحل ساخت بک لینک رو به نشونت واگذار کنند. ابتدا پکیج یا پکیج های موردنظر خودتون رو که در ادامه در موردش توضیح دادیم به تعداد دلخواه به لیست سفارش اضافه و سفارش بک لینک رو ثبت کنید. رپورتاژ آگهی، فروم، کامنت، پست مهمان، نویسندگی در بلاگ‌های خارجی، نویسندگی در سایت‌های ویکی، شبکه‌های اجتماعی، آنالیز رقبا، استفاده از سایت‌های خارجی، استفاده از منابع معتبر. زمانی که سایت شما بیش از پیش در صفحات نتایج گوگل نشان داده شود، تعداد کلیک‌های وب سایت شما افزایش می‌یابد و همین مورد سبب افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

در مبحث دوره اموزش سئو در شیراز به طور کامل نحوه عملکرد این بک لینک ها را شرح میدهیم. بک‌لینک‌ها، لینک‌هایی از یک وب‌سایت به صفحه‌ای در وب‌سایت دیگر هستند. بنابراین و با توجه به نبود دانش تخصصی در این حوزه میان کارفرماها، برای بررسی کیفیت بک لینک های سایت فروشنده بک لینک به جای بررسی نظر مخاطبان، به سراغ نمونه کارها و نتیجه بروید. سایت های معتبر فروش بک لینک، بخشی را به عنوان نمونه کار در سایت شان قرار داده و نتیجه کارشان را آنجا به کاربران نمایش میدهند. متاسفانه بعد از جستجوی زیاد متوجه شدم سایت هایی که در بکوریتی بک لینک میفروشند، فقط بک لینک های موقت ارائه میکنند.

اسپم اسکور معیار دقیقی نیست ولی بهتر است برای سایت منتخب آن را بررسی کنید. اسپم اسکور پایین یک سایت به معنای این است که احتمال پنالتی و جریمه شدن پایینی دارد. برای گرفتن بک لینک بهتر است سایت هایی با اسپم اسکور پایین را در اولویت قرار دهید. با ابزارهایی مثل MOZ می توانید اعتبار دامنه و اسپم اسکور یک سایت را بررسی کنید.

برای این کار می‌توانید به سایت‌هایی که با زمینه کاری شما مرتبط هستند، با استفاده از پیام یا ایمیل، یک پست مهمان ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید که در سایت خود منتشر کنند. اگر از مطالب منحصر به فرد و خلاقانه استفاده کنید، شانس بیشتری برای پذیرفته شدن دارید. برای مثال ویرگول سایتی است که به‌صورت تخصصی در این زمینه کار می‌کند. با افرادی که در حوزۀ کاری شما فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کرده و شبکه‌سازی کنید. علاوه‌براین استراتژی لینک سازی خارجی به شما می‌گوید که کدام شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌وکار شما مناسب هستند.

یکی از تکنیک‌های قدیمی سئوی کلاه سیاه، ایجاد مزرعه لینک است که در آن، گروهی از وب سایت‌ها به طور مشترک به یکدیگر لینک می‌دهند یا با پرداخت پول به سایت‌های پربازدید، از آن‌ها لینک دریافت می‌کنند. این لینک‌ها با فریب دادن موتورهای جستجو، قصد دارند که در مدت زمانی کوتاه، در رتبه‌های بالای نتایج جستجو قرار بگیرند. درصورتی که می‌خواهید یک استراتژی لینک سازی اصولی داشته باشید، از انتشار لینک در چنین سایت‌هایی اجتناب کنید.

نظر ما در آکادمی فرین به این است که به هر حال افرادی که بک لینک میخرند حق دارند که گزارش کار تحویل بگیرند هرچند که افرادی از این گزارش ها سو استفاده کنند. نقطه قوت سون بک لینک این است که بک لینک ها از سایت های ایرانی ir فروخته میشود. لینک ‌های دایرکتوری یکی از اولین جا هایی است که برای ایجاد لینک می ‌توانید از آن شروع کنید. برخی دایرکتوری های تجاری شامل لینکدین و بینگ پلیس هستند که می‌ توان در آن لینک ایجاد کرد. در ایران نمونه‌ های کمی از انواع دایرکتوری وجود دارد اما به‌ جای آن از سایت ‌های خبری و آگهی و رپورتاژ آگهی برای درج لینک می ‌توان استفاده کرد. اگر به ‌گونه ‌ای رفتار کنید و لینک ‌هایی را به گونه ‌ای ایجاد کنید که به‌ طور طبیعی و یکنواخت باشد آنگاه این‌ گونه به‌ نظر می ‌آید که با روش عادی به دست آمده اند.

گوگل به خوبی می دونه که رقبا در هر زمانی ممکنه به سایت شما آسیب برسونن. برای همین موضوع، امکاناتی رو برای شما فراهم کرده که با بررسی دوره ای بک لینک های خودتون، بک لینک های نامناسب رو پیدا کرده و بک لینک های اسپم رو دیساوو کنید. پس هر شخص یا شرکتی می‌داند سایت‌هایی هستند که خدمات خرید بک لینک یا رپورتاژ آگهی ارائه می‌دهند و این را گوگل و دیگر موتورهای جستجو کاملا می‌دانند! پس هر سایت و شرکتی به راحتی با تقبل هزینه می‌تواند به راحتی لینک دریافت کند! سئو روز سال‌هاست که حتی برای مشتریان غیرایرانی در سایت های خارجی لینک سازی و خرید بک لینک خارجی انجام می‌دهد.

در اغلب موارد این لینک ها توسط گوگل به طور کامل شناسایی و در سرچ کنسول هم ثبت می‌شن. راش‌وب‌، مشاور برندینگ و بازاریابی رسیدن شما به اهدافتان در حوزه اینترنت را تضمین می کند. با انجام این کار، علاوه بر شفافیت بیشتر اطلاعات ذکر شده، از اثبات شایعات (رویدادها و تحقیقاتی که آدرس منبع آن‌ها هرگز ذکر نشده‌است)، جلوگیری می‌کنید. شما به صورت هفتگی و یا ماهانه گزارشات و لیست لینک ها را دریافت می کنید. آموزش ahref را می توانید در این دوره به صورت تخصصی به همراه آموزش ابزار moz مشاهده کنید. دقت داشته باشید که داشتن لینک های نوفالو زیاد می تواند حتی منجر به جریمه شدن شما باشد، پس از استفاده بی شد از حد و بدون استراتژی آن حتما خودداری کنید.

اعتبار وب سایت

یک لینک داخلی، صفحه ای از وب سایت شما را به صفحه ای دیگر از آن وصل می کند. تقریبا هر مقاله ای که درباره لینک سازی داخلی در اینترنت پیدا می شود با اشاره به اینکه لینک سازی داخلی بسیار پیچیده و بسیار با اهمیت است، شروع شده است. اما از طرفی، لینک سازی داخلی مفهومی بسیار ساده است و همه وب مستران باید آن را انجام دهند و از طرف دیگر تئوری، فرآیند و بهترین روش های لینک سازی داخلی بهینه، بسیار پیچیده است.

ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. در این سرویس می توانید تا 50 لینک را جهت بک لینک سازی مرحله دوم ارائه نمایید. ساخت لینک در وبلاگ ها تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت شما دارد و کمک میکند تا رتبه های کلمات کلیدی شما در گوگل افزایش یابد. هرگاه به سایت دیگری لینک دهید، آن سایت مشاهده می‌کند که به آن‌ها لینک داده‌اید. سپس، آن‌ها احتمالاً با لینک دادن به سایت شما در محتوای خود، لطف شما را جبران می‌کنند.

با ارسال تیکت، حداکثر تا یک روز کاری، پاسخ سوالات خود را از تیم تخصصی وبمسترسلام خواهید گرفت. همچنین برخی از آزمایشات انجام شده توسط Moz در مقاله External links نشان می‌دهد که لینک‌های خارجی  در domain authority بسیار موثر هستند. جهت استفاده از خدمات سفارش سئو سایت می توانید روی تخصص کارشناسان شرکت فامین ادز حساب کنید. برخی راهکارهای مناسب که با استفاده از آن می‌ توانید لینک ‌های باکیفیت ایجاد کنید در زیر آورده ‌شده است. لینک‌ هایی که در بخش نظرات و خدمات و یا قسمت نامرتبط هستند جزء اسپم شناخته شده و ارزشی ندارند.

در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید. مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید. انکر تکست در لینک outbound اهمیت زیادی دارد، زیرا به کاربران کمک می‌کند که بدانند لینکی که با آن هدایت می‌شوند راجع به چه چیزیست. شما لازم است که حتما یک محتوای معتبر را لینک کنید؛ چه سایت مورد نظر شما سایت محبوب و بزرگی باشد، چه سایت جدیدی باشد که هنوز معروف نشده است. چیزی که مهم است با کیفیت بودن، با ارزش بودن، مرتبط بودن، اعتبار و اعتماد محتوا است. لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند.

  • بک لینک های خبری مجله ای که در قالب رپورتاژ آگهی ساخته میشن و شما می تونید تا 50 رپورتاژ خبری و مجله ای سفارش بدید و بک لینک های قوی و معتبر دریافت کنید.
  • همانطور که می‌دانید مهم‌ترین فاکتور گوگل لینک‌های برگشتی به سایت شما است (یعنی بک لینک‌های شما) در الگوریتم‌های جدید طریقه لینک گرفتن کاملا متفاوت است!
  • در این قسمت ۱۰ روش از روش‌های لینک سازی خارجی را برای شما توضیح می‌دهیم.
  • برای این که بتوانید تشخیص دهید کدام سایت ها اسپم هستند؛ می توانید از ابزار Mozbar استفاده کنید.

با افزایش بازدیدکننده، شانس شما برای کسب درآمد نیز بیشتر خواهد شد. مثلا اگر شما سایتی دارید که در آن محصول خاصی می فروشید، هر چه بازدید کننده سایت بیشتر باشد، شانس تبدیل آن ها به خریدار محصول بیشتر است و بنابراین فروش بیشتری خواهید داشت. لینک خارجی هایپرلینکی است که به دامنه ای به جز دامنه مبدا که لینک در آن قرار داد، اشاره داشته باشد. یعنی ما در لینک خارجی یک سورس داریم (صفحه ای که لینک در آن قرار دارد) و یک تارگت یا هدف (صفحه ای که به آن لینک شده). اگر یک سایت دیگر به سایت شما لینک بدهد، یعنی شما لینک خارجی دریافت کرده اید.

  • در لینک سازی داخلی، لینک سازی بین صفحاتی صورت می گیرد داخل همان سایت هستند.
  • نشونت با ارائه بک لینک هایی که در قالب رپورتاژ وبلاگی ساخته میشن این امکان رو در اختیار شما قرار میده.
  • سئو روز سال‌هاست که حتی برای مشتریان غیرایرانی در سایت های خارجی لینک سازی و خرید بک لینک خارجی انجام می‌دهد.
  • HTML به شما کمک می‌کند تا به وب سایت خود تصویر، متن‌های طراحی شده و بسیاری از جزئیات دیگر را اضافه کنید.
  • این خدماتی است که ما در حوزه لینک سازی خارجی و فروش بکلینک انجام می دهیم و به جرات می توان گفت کم ریسک ترین پروژه ها می باشد که در تقویت کلمات و صفحات شما در نتایج جست و جو کمک خواهد کرد.
  • فرض کنید یک وبلاگ نویس هستید و مقاله بسیار جالبی را در حوزه یک رویداد ورزشی می‌نویسید.

همچنین این مدت زمان به سطح رقابتی موضوع سایت شما و هزینه ای که انجام می دهید بستگی دارد. Ultimate Guide بخشی از محتوا است که به عنوان بهترین ، جامع ترین منبع در مورد یک موضوع مشخص طراحی شده است. این اطلاعات شامل اطلاعات کافی است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن لازم نیست به جای دیگری بروید.

متداول ترین روشی که این فریلنسرها به کار می گیرند، این است که رپورتاژهایی را برای سایت شما (در سایت هایی که کارشان انتشار رپورتاژ آگهی است) منتشر می کنند. می‌توانید محتوایی را که تولید کرده‌اید، در بسیاری از مجله‌های اینترنتی یا رپورتاژ آگهی منتشر کنید. اگر از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرده اید، می‌توانید از پلاگین های وردپرس برای بررسی وب سایتتان استفاده نمایید.

در بالا مواردی را توضیح دادیم که فعالیت خدمات سئو و قراردادهای سئوی سایت را تا حدودی برای شما روشن نموده شما می توانید برای دریافت مشاوره کاملا رایگان و طرح سوال و مشورت با ما در تماس باشید. در رپورتاژ آگهی افراد با پرداخت مبلغی مشخص، لینک سایت خود را در قالب یک محتوای خبری منتشر می‌کنند. اگر به صورت اصولی و درست انجام شود و لینک سازی به صورت اسپم صورت نگیرد، هرگز پنالتی نخواهید شد.

لینک سازی خارجی به عنوان مهم‌ترین استراتژی در بهبود سئوی هر سایت به شمار می‌آید. با آشنایی با مفاهیم و اصول لینک سازی و داشتن استراتژی‌های لینک سازی خارجی با کیفیت شما می‌توانید محتوای خود را بهبود ببخشید و در لیست نتایج گوگل رتبه‌های بالایی کسب کنید. بهترین راه برای تاثیر مثبت گذاشتن روی page authority یک صفحه این است که کیفیت لینک‌های آن را بالا ببریم. این کار با لینک سازی خارجی درست و کسب external link از سایر صفحات معتبر میسر است.

پس بهتر است اگر تا الان بک لینک زیادی نداشته و سایت تان هم رتبه های خیلی خوبی ندارد، بیخیال رپورتاژ شوید. تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. این سرویس یکی از ویژه ترین و پر فروشترین خدمات رایاطرح در بخش سئو می باشد. در این سرویس سایت شما بصورت 100 درصدی از نظر سئوی داخلی بهینه شده و شما سایتی با سئوی کامل هم از نظر کد ، سرعت سایت و هم از نظر قالب تحویل خواهید گرفت. در این سرویس بعنوان هدیه 50 بک لینک حرفه ای و دائمی از سایتهایی با پیج رنک بسیار بالا نیز دریافت خواهید کرد.

خرید بک لینک می تواند، راهکار بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و بهبود سئوی سایت شما باشد. بک لینک یکی از مواردی است که گوگل در زمان امتیاز‌دهی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و باید نسبت به آن حساسیت ویژه‌ای داشته باشید. پلان لینک سازی خارجی را می توان به صورت گسترده و در بسیاری از انواع دامنه ها انجام داد. لینک سازی در فروم، سایت، سیستم های وبلاگی، شبکه های اجتماعی، کامنت و لینک سازی به صورت رپورتاژ آگهی را می توان از روش های متداول آن دانست.

تمامی موارد مورد نیاز از شناسایی منابع تا تدوین استراتژی بیان شده است که بتوانید به بهترین شکل ممکن سئو خارجی وبسایت را انجام دهید. بک‌لینک‌های فالو از اعتبار و قدرت بیشتری برخوردارند و اعتبار را از سایت رسانه به سایت مقصد انتقال می‌دهند. در صورتی که سفارش هر کدام از سرویس های لینک سازی تقویتی، در هر سفارش به تعداد بیش از یک مورد انتخاب بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. ما در نشونت سرویس‌هایی برای تقویت بک لینک‌ها و رپورتاژها ارائه می‌دیم که می‌تونید در ادامه این سرویس‌ها رو مشاهده بفرمایید. در صورتی که سفارش بک لینک دانشگاهی، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 2 تا 15 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. به عنوان مثال، بک لینک کامنتی به نوعی از بک لینک گفته می شه که در بخش کامنت ها یا دیدگاه های سایت ها درج میشه که می‌تونه شامل بک لینک فارسی یا بک لینک خارجی باشه.

در واقع به کمک این روش، می تونید یک محتوای اختصاصی انتشار بدید به طوری که نویسنده اون محتوا، تحریریه سایت منبع نباشه، بلکه خودتان باشید. هر نوعی از بک لینک به نحوی تاثیرات خودش رو بر روی رتبه سایت خواهد گذاشت و در نهایت با رعایت تمامی فاکتورهای سئوی داخلی و تکنیکال و خارجی، شاهد چنین رشدهایی خواهیم بود. تصویر زیر یک مقایسه سه ماهه از وضعیت وب سایتی هست که به وضوح، میزان افزایش کلیک، ایمپرشن و رشد پوزیشن قابل مشاهده هست.

بعد از ثبت سفارش شما کلمات انتخابی به همراه لینک صفحات را برای ما ارسال می کنید می توانید برای انتخاب صفحات و کلمات از ما مشاوره رایگان دریافت کنید. باید بگویم که دقیقا ما هدفمان همین است که با کمترین هزینه (منظورم سفارش بک لینک از هزینه اینجا زمانی است که صرف ساخت لینک بلیدینگ می کنید است) بتوانید لینک بلیدینگ خیلی قوی برای سایت خود داشته باشید. رپورتاژ اگهی به معنای انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های آنلاین است.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما