ستاره پرسپولیس با بازیکن فرانسوی مون پلیه مقایسه شد! روز جدید

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی ایران با اردن گفت: این دومین بار است که به اردن می آیم. پیش از این با تیم ملی در بازی های غرب آسیا به میزبانی اردن حضور داشتم. باید از اردن برای میزبانی این مسابقات تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: همانطور که می دانید این آخرین فرصت و روز فیفا قبل از جام ملت ها است و پس از این مسابقات وارد رقابت های مقدماتی جام جهانی می شویم. به همین دلیل باید از این مسابقات به درستی استفاده کنیم. تیم ما اکنون در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. البته حدود 10 بازیکن داریم که مصدوم هستند و نتوانستند در این مسابقات در کنار ما باشند.

قلعهنویی در پاسخ به سوالی درباره شناختش از تیم اردن گفت: اردن تیم بسیار باکیفیتی است و برنامه دارد. این تیم در این دو سال نتایج خوبی به خصوص مقابل تیم های آسیایی کسب کرد. اردن بازیکنانی در فرانسه و قطر دارد و تیمی قدرتمند با برنامه و جنگنده است. این تیم در دو سال اخیر در بین حریفان آسیایی تنها به استرالیا باخت که نشان از کیفیت اردن دارد.

بازیکن مون پلیه در پاسخ به سوال خبرنگار اردنی درباره مقایسه مهدی طارمی و موسی تمری گفت: هر دوی این بازیکنان بازیکنان خوبی هستند اما مقایسه بازیکنان مهم نیست. موضوعی که برای ما مهم است استفاده از آخرین فرصت قبل از جام ملت های آسیا است. این دو بازی برای ما بسیار مهم هستند و می خواهیم از این بازی نهایت استفاده را ببریم. امیدواریم بتوانیم به اهداف حضور در این مسابقات دست پیدا کنیم.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما