بیانیه منظور در مورد وام های عمرانی در بودجه


آفتاب نیوز :

ˈداودی منظورˈ روز پنجشنبه پس از ورود به خراسان شمالی در فرودگاه شهدای بجنور اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه های متعددی را مورد بحث و بررسی قرار داده ایم و پروژه های بزرگ زیادی آماده افتتاح و یا آغاز به کار هستند، تلاش خواهیم کرد تا وام های عمرانی این شرکت را پرداخت کنیم. افزایش دادن مناطق برای سال آینده find در نیمه اول امسال 50 همات جدا شد و از آنجایی که در پایان سال گذشته حدود 70 همات باقی مانده بود، قرار است تا پایان سال حداقل 300 همات را جدا کنیم.

منظور پیشبرد اهداف توسعه ای رئیس جمهور در خراسان شمالی را از اهداف سفر خود به این منطقه دانست و گفت: مسائل مربوط به خراسان شمالی و آنچه برای توسعه این منطقه لازم است در دستورات جدی دولت قرار دارد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: سعی می کنیم علاوه بر بازدید از پروژه های عمرانی در خصوص مهمترین اولویت های عمرانی خراسان شمالی توضیحاتی داشته باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: سازمان برنامه و بودجه پس از بررسی پروژه های عمرانی خراسان شمالی کمک های لازم را برای پیشبرد اهداف توسعه ای این منطقه انجام خواهد داد.

دیدار با نماینده استاندار قانونی در خراسان شمالی، دیدار با استاندار و نمایندگان شورای اسلامی این منطقه و شرکت در مراسم آغاز عملیات انتقال آب از منطقه پلنگ دره به شهر بجنورد. از جمله آنها هستند. برنامه های سفر معاون رئیس جمهور به خراسان شمالی.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد شامل 10 شهرستان بجنورد، شیروان، اسفرین، بم و صفی آباد، مانه، سملقان، راجوزرگلون، فاروج، جاجرم و گرمه است.

خراسان شمالی در سال 1362 پس از تقسیم منطقه خراسان به سه منطقه خراسان شمالی و جنوبی در جغرافیای سیاسی کشور ظاهر شد.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما